SEO-ի համար բովանդակության օպտիմալ երկարությունը
Google-ի փորձագետ Ջոն Մյուլլերը բացահայտում է SEO-ի գաղտնիքը․ կարևոր է ոչ թե բովանդակության երկարությունը, այլ եզակի արժեքի ստեղծումը՝ հաշվի առնելով իրական օգտատերերի պահանջները:
Google-ի փորձագետ Ջոն Մյուլլերը բացահայտում է SEO-ի գաղտնիքը․ կարևոր է ոչ թե բովանդակության երկարությունը, այլ եզակի արժեքի ստեղծումը՝ հաշվի առնելով իրական օգտատերերի պահանջները:
Օգտակար բովանդակություն - Google-ի ընդլայնված թարմացում, որը խոստանում է դուրս թողնել այն ամենը, ինչ նախատեսված է միայն որոնման համակարգերի համար։