SEO-ի համար բովանդակության օպտիմալ երկարությունը
Google-ի փորձագետ Ջոն Մյուլլերը բացահայտում է SEO-ի գաղտնիքը․ կարևոր է ոչ թե բովանդակության երկարությունը, այլ եզակի արժեքի ստեղծումը՝ հաշվի առնելով իրական օգտատերերի պահանջները:
Google-ի փորձագետ Ջոն Մյուլլերը բացահայտում է SEO-ի գաղտնիքը․ կարևոր է ոչ թե բովանդակության երկարությունը, այլ եզակի արժեքի ստեղծումը՝ հաշվի առնելով իրական օգտատերերի պահանջները:
Օգտակար բովանդակություն - Google-ի ընդլայնված թարմացում, որը խոստանում է դուրս թողնել այն ամենը, ինչ նախատեսված է միայն որոնման համակարգերի համար։
Google ընկերությունն իր պաշտոնական բլոգում հայտնում է, որ շուտով Google Որոնման ալգորիթմներում նշանակալի թարմացումներ են սպասվում, մասնավորապես կապված որակյալ և...
Լավ բովանդակությունը պատմություն է պատմում: Այս մասին ասվում է Google-ի ուսումնասիրության մեջ, որն անցկացվել է Talk Shoppe գործակալության հետ համատեղ։...
Ներկայացված հարցերից մեկը պահանջում է թարմացնել Google-ի վերաբերմունքը զմայլիկների վերաբերյալ, հատկապես երբ խոսքը վերաբերում է վերնագրերում և նկարագրություններում դրանց օգտագործելուն: