Օպտիմալացում

Որակյալ բովանդակություն – 4 հատկանիշ

Google-ը բացահայտել է լավ բովանդակության 4 հատկանիշները

Որակյալ բովանդակություն

Լավ բովանդակությունը պատմություն է պատմում: Այս մասին ասվում է Google-ի ուսումնասիրության մեջ, որն անցկացվել է Talk Shoppe գործակալության հետ համատեղ։ Հետազոտության շրջանակներում փորձագետները պարզել են, թե օգտատերերը որ բովանդակությունն են համարում բարձրորակ։ Հետազոտության արդյունքները հիմնականում ուղղված են տեսողական բովանդակությանը, մասնավորապես YouTube-ին, սակայն ընդհանուր եզրակացությունները կարող են կիրառվել ցանկացած տեսակի բովանդակության համար:

ուսումնասիրության հիմնական արդյունքները

Լավ բովանդակությունը, ըստ հարցվածների, ունի հետևյալ հատկանիշները.

Համապատասխանություն. օգտատերերը ցանկանում են տեսնել իրենց հետաքրքրություններին համապատասխան բովանդակություն: Բայց նրանց համար կարևոր է նաև ճանաչելի և սիրելի հեղինակների ստեղծած բովանդակությունը:

Ինտելեկտուալ. մարդիկ ցանկանում են տեսնել բովանդակություն, որը նրանց ներկայացնում է ինչ-որ նոր բան, ներառյալ նոր ապրանքանիշերը: Դա կարող է լինել կրթական բովանդակություն, առաջարկներ, արտադրանքի մասին ակնարկներ:

Զգայական տեղեկատվության տրամադրում․ մարդիկ բովանդակությունից յուրահատկություն են ակնկալում, ցանկանում են տեսնել բազմաթիվ մանրամասներով հետաքրքիր պատմություն։

Զգացմունքային. օգտատերերը ցանկանում են բովանդակություն, որպեսզի դրանցով զգացմունքներ ստանան:

Հետազոտության շրջանակներում հարցազրույց են անցկացրել սովորական օգտատերեր՝ բովանդակության սպառողներ:

Աղբյուր՝ Search Engine Land