Լավ բովանդակությունը պատմություն է պատմում: Այս մասին ասվում է Google-ի ուսումնասիրության մեջ, որն անցկացվել է Talk Shoppe գործակալության հետ համատեղ։ Հետազոտության շրջանակներում փորձագետները պարզել են, թե օգտատերերը որ բովանդակությունն են համարում բարձրորակ։ Հետազոտության արդյունքները հիմնականում ուղղված են տեսողական բովանդակությանը, մասնավորապես YouTube-ին, սակայն ընդհանուր եզրակացությունները կարող են կիրառվել ցանկացած տեսակի բովանդակության համար:
ուսումնասիրության հիմնական արդյունքները
Լավ բովանդակությունը, ըստ հարցվածների, ունի հետևյալ հատկանիշները.
Համապատասխանություն. օգտատերերը ցանկանում են տեսնել իրենց հետաքրքրություններին համապատասխան բովանդակություն: Բայց նրանց համար կարևոր է նաև ճանաչելի և սիրելի հեղինակների ստեղծած բովանդակությունը:
Ինտելեկտուալ. մարդիկ ցանկանում են տեսնել բովանդակություն, որը նրանց ներկայացնում է ինչ-որ նոր բան, ներառյալ նոր ապրանքանիշերը: Դա կարող է լինել կրթական բովանդակություն, առաջարկներ, արտադրանքի մասին ակնարկներ:
Զգայական տեղեկատվության տրամադրում․ մարդիկ բովանդակությունից յուրահատկություն են ակնկալում, ցանկանում են տեսնել բազմաթիվ մանրամասներով հետաքրքիր պատմություն։
Զգացմունքային. օգտատերերը ցանկանում են բովանդակություն, որպեսզի դրանցով զգացմունքներ ստանան:
Հետազոտության շրջանակներում հարցազրույց են անցկացրել սովորական օգտատերեր՝ բովանդակության սպառողներ:
Աղբյուր՝ Search Engine Land