Ուսուցողական

Ինչպես է Google-ը վերաբերվում թվականներին էջի վերնագրերի թեգերում

Կա՞ արդյոք SEO-ի համար օգտակարություն վեբ էջի վերնագրի թեգերում ամսաթվեր ավելացնելու դեպքում: Ահա թե ինչ է ասում Google-ը

Dates in the page title tags

Google-ի որոնման ադվոկատ Ջոն Մյուլլերը անդրադարձել է, թե արդյոք վեբ էջի վերնագրերի (web page title tag) թեգերում հրապարակման ամսաթվեր ներառելը որևէ ազդեցություն ունի՝ կապված SEO-ի հետ:

Այս թեման քննարկվում է վերջերս Google Search Central SEO-ի գրասենյակային ժամերի ժամանակ:

SEO-ի մասնագետը, ով աշխատում է արժույթների մասին վերլուծություններ ներկայացնող վեբկայքում, հարցրել է Մյուլլերին, թե արդյոք նա պետք է ամսաթվերը ներառի վերնագրերում արժույթի արժեքների փոփոխությունների մասին հոդվածներ գրելիս:

Ահա թե ինչ է ասում Մյուլլերը վերնագրի թեգերում ամսաթվերի մասին․

Ամսաթվերի տեղադրում Title թեգերում – Լա՞վ է SEO-ի համար:
Մյուլլերն ասում է, որ դուք կարող եք ամսաթվերը տեղադրել վերնագրի պիտակներում, եթե ցանկանում եք, թեև դա ոչինչ չի փոխում SEO-ի համար:

Ավելի խելամիտ կլինի նորությունների հոդվածների վերնագրերում ամսաթվերի օգտագործումը, սակայն Google-ն ունի հրապարակման ամսաթիվը պարզելու այլ եղանակներ:

Մյուլլերը նշում է.

«Եթե ուզում ես, կարող ես. չեմ կարծում, որ դա ինչ-որ բան է փոխում։ Նորությունների հոդվածների համար, կարծում եմ, իմաստ ունի էջի տարբեր վայրերում ամսաթիվը ներառել, և դա կարող է լինել նաև վերնագիրը:

Պարզապես այն պատճառով, որ նորությունների հոդվածներով մենք փորձում ենք հասկանալ, թե որն է էջի հիմնական ամսաթիվը: Եվ մենք դա անում ենք՝ դիտելով բոլոր նշումներն ու այն ամենը, որոնք դուք ունեք էջում:

Այդպես մենք կարող ենք հաստատել այդ ամսաթիվը էջում նշված նշումներով, այնուհետև մեզ համար ավելի հեշտ լինի դա վերցնել, բայց կարծում եմ, որ էջի համար, որը անընդհատ փոխվում է, ինչպես արժույթի գները, ինչպես դուք նշեցիք, չեմ կարծում, որ կարևոր է ունենալ ամսաթիվը վերնագրում»:

Հարց տվողը պարզաբանում է, որ իրենք ոչ միայն փոխում են վերնագրի թեգը, այլ ամեն օր ստեղծում և հրապարակում են նոր հոդված:

Մյուլլերը սկզբում սխալ է հասկանում և կարծում է, որ հոդվածները ինքնաբերաբար ստեղծվում են ամեն օր, ինչը նրան ստիպում է ասել հետևյալը.

«Կարծում եմ, որ դա մեզ համար իսկապես դժվար կդարձնի ձեր վեբ կայքը դիտարկելը և ինդեքսավորելը: Այսպիսով, դա մի տեսակ այլ ասպեկտ է, եթե դուք ավտոմատ կերպով ստեղծում եք այս էջերը ամեն օր բոլոր արժույթների համար…»:

Մյուլլերին ավելի պարզ է դարձել, որ հոդվածներն ինքնաբերաբար չեն ստեղծվում:

— Ամեն օր ձեռքով ստեղծվում և հրապարակվում է նոր հոդված՝ ներկայացնելու արժույթի արժեքների փոփոխությունների մասին՝ նշելով, թե ինչու է արժեքը բարձրացել կամ նվազել:

Մյուլլերն ասում է, որ այդ դեպքում վերնագրում ամսաթիվը ընդունելի կլինի, քանի որ դա համարժեք է լրատվական հոդվածին:

«Իմ տեսանկյունից, դրանք նորմալ նորությունների հոդվածներ կլինեն, այնպես որ, եթե ցանկանում եք ներառել ամսաթիվը նման վայրերում, կարծում եմ, որ դա միանգամայն լավ է: Չեմ կարծում, որ դուք որևէ կախարդական SEO բոնուս կստանաք ամսաթվի ավելացումից, բայց դա նորմալ է: Իհարկե»,- ասում է Մյուլլերը։

Նա եզրափակում է՝ նշելով, որ վերնագրերում ամսաթվերի ավելացումը դրական կամ բացասաբար չի ազդում SEO-ի վրա:

Եթե ​​կարծում եք, որ որոնողների համար օգտակար կլինի էջի վերնագրում ամսաթիվ տեսնելը, ապա շարունակեք և ավելացրեք այն:

Այստեղ մեկ այլ կարևոր կետ այն է, որ իմաստ ունի ներառել միայն այն ամսաթվերը, երբ ինչ-որ նոր բան հրապարակվում է, կամ բովանդակության մեջ էական փոփոխություն է կատարվել:

Մյուլլերի ամբողջական պատասխանը լսեք ստորև ներկայացված տեսանյութում.