YouTube

YouTube-ը ներկայացնում է AI-ի վրա հիմնված վերջին գովազդային պրոդուկտները

YouTube-ի նորագույն գործառույթները թույլ կտան գովազդատուներին օպտիմալացնել գովազդային արշավների արդյունավետությունը

YouTube-ը ներկայացրել է արհեստական բանականության (AI) վրա հիմնված նորագույն գովազդային պրոդուկտներ, որոնք նախատեսված են բրենդներին օգնելու կապ հաստատել համապատասխան լսարանի հետ և կատարելագործել արշավի գործընթացը վիդեո հարթակում:

Վիդեո հարթակը բացահայտել է այնպիսի գործիքներ, որոնցից է Spotlight Moments-ը, որն օգտագործում է AI-ն՝ բացահայտելու թրենդային բովանդակությունը հիմնական իրադարձությունների շուրջ, որը թույլ է տալիս օգտագործել ապրանքանիշի գովազդի հնարավորությունների համար։

Բացի այդ, YouTube-ն ընդլայնել է Video Reach և Video View արշավների հասանելիությունը՝ օգտագործելով AI-ի հնարավորությունները՝ բարձրացնելով գովազդի թիրախավորման ճշգրտությունը և ընդհանուր արդյունավետությունը:

Այս հայտարարությունները ընդգծում են YouTube-ի ուժեղացված ուշադրությունը AI-ի նորարարության վրա իր գովազդային առաջարկներում՝ նպատակ ունենալով բրենդներին տրամադրել ընտրության ավելի լայն շրջանակ՝ հարթակի հսկայական օգտատերերի բազան ներգրավելու համար, որը գերազանցում է ամսական երկու միլիարդ օգտատերը:

Հիշեցնենք, որ YouTube վիդեոհոսթինգային ծառայությունը հանդիսանում է երկրորդ որոնողական համակարգը աշխարհում՝ Google-ից հետո։ Այստեղ դուք կարող եք փնտրել տեղեկատվություն, զվարճանք, կարծիքներ, վերլուծություններ և այլն: YouTube-ը պարզապես վիդեո հարթակ չէ, այն որոնողական համակարգ է, որն օգնում է միլիարդավոր մարդկանց գտնել և ուսումնասիրել վիդեո բովանդակության աշխարհը: YouTube-ում տեսանելիության բարձրացումն ու օպտիմալացումը կարող են կտրուկ ավելացնել բրենդների ճանաչումն ու վաճառքների ծավալը։