Վեբ Էջի վերնագրերում և մետա նկարագրություններում զմայլիկների (էմոջիների) օգտագործումը թույլատրվում է, բայց դրանք առհասարակ օգտակար չեն SEO-ի տեսանկյունից, և նույնիսկ կարող են անտեսվել ինդեքսացիայի ժամանակ:
Google-ը թարմացում է տրամադրում էմոջիների օգտագործման վերաբերյալ վեբ էջի վերնագրերում և մետա նկարագրություններում՝ ասելով, որ դրանք չեն վնասում և չեն օգնում SEO-ին:
Այս մասին հայտարարել է Google-ի որոնման թիմի ներկայացուցիչ Ջոն Մյուլլերը հունվարի 28-ին գրանցված Google Search Central SEO-ի գրասենյակային ժամերի ժամանակ:
Գրասենյակային հարցուպատասխանի ժամանակ ներկայացված հարցերից մեկը պահանջում է թարմացնել Google-ի վերաբերմունքը զմայլիկների վերաբերյալ, հատկապես երբ խոսքը վերաբերում է վերնագրերում և նկարագրություններում դրանց օգտագործելուն: Այս հարցը բազմաթիվ քննարկումներում է շոշափվում, և մասնագետներից շատերը իրարամերժ կարծիքներ են միշտ հայտնում։
Կայքերին թույլատրվում է օգտագործել էմոջիներ էջերի օպտիմալացման ժամանակ, քանի որ դրանք չեն հակասում Google-ի որևէ ուղեցույցին: Բայց արդյո՞ք նպատակահարմար է դրանք օգտագործել:
Էմոջիներով վեբ էջերի օպտիմալացումը կարծես իզուր ջանքեր են, բայց դուք կարող եք ինքներդ որոշել՝ ստորև Մյուլլերի պատասխանը կարդալուց հետո:
Google-ի դիրքորոշումը Էջերի վերնագրերում և նկարագրություններում էմոջիների/զմայլիկների օգտագործման վերաբերյալ
Կայքերը կարող են օգտագործել էմոջիները ցանկացած վայրում, որտեղ ցանկանում են՝ լինի դա վերնագրերում, մետա նկարագրություններում կամ հիմնական բովանդակության մեջ:
Այնուամենայնիվ, երաշխիք չկա, որ Google-ը դրանք ցույց կտա որոնման արդյունքներում: Google-ը վերագրում է վերնագրերի մեծ մասը այնպես, ինչպես կա, բայց նույնիսկ եթե նա որոշի ցուցադրել ձեր գրած վերնագիրը, այն կարող է անտեսել էմոջիները:
Մյուլլերն ասում է, որ Google-ը չի ցուցադրի էմոջիները, եթե դրանք խանգարում են կամ ապակողմնորոշիչ են դարձնում որոնման հատվածը: Փոխարենը, Google-ը կփորձի պարզել համարժեք բառը և դրա փոխարեն օգտագործել այն:
Հարցուպատասխանն ամբողջությամբ կարող եք դիտել ստորև տեսանյութում