Զմայլիկները (emoji) անվնաս են SEO-ի համար
Ներկայացված հարցերից մեկը պահանջում է թարմացնել Google-ի վերաբերմունքը զմայլիկների վերաբերյալ, հատկապես երբ խոսքը վերաբերում է վերնագրերում և նկարագրություններում դրանց օգտագործելուն:
Ամենակարևորը որոնողական համակարգերում կայքի դիրքերի բարձրացման և կայքի օպտիմալացման մասին։ Հեղինակային հոդվածներ և պատմություններ SEO-ի մասին
Ներկայացված հարցերից մեկը պահանջում է թարմացնել Google-ի վերաբերմունքը զմայլիկների վերաբերյալ, հատկապես երբ խոսքը վերաբերում է վերնագրերում և նկարագրություններում դրանց օգտագործելուն:
Շատ հաճախ բովանդակություն ստեղծելիս, օրինակ որևէ հոդված կամ բլոգային հրապարակում գրելիս, մեզ անհրաժեշտ է լինում արագ կողմնորոշվել բանալի բառերի ընտրության...
Նախորդ հոդվածում արդեն անդրադարձել եմ մի քանի SEO օգնական գործիքների, որոնց օգնությամբ SEO մասնագետի աշխատանքը կարող է հեշտանալ՝ ամենօրյա բազմաբնույթ...
Google-ը, բնապահպանական պատասխանատվությունից ելնելով, կարող է ավելի հազվադեպ սկանավորել կայքէջերը՝ համակարգչային ռեսուրսները խնայելու համար: Այս թեման քննարկել են որոնման համակարգի...
SEO-ի հիմնարար սկզբունքներից մեկը ձեր թիրախային լսարանը և դրա պահվածքը հասկանալն է: Դա նշանակում է ճանաչել ձեր լսարանին ամենակարևոր և մանրակրկիտ մակարդակով
Պարբերության մեջ տեքստի կարևոր հատվածների ընդգծումը կարող է բարելավել վեբ էջի SEO-ի որակը և հեշտացնել բովանդակության ընթեռնելիությունը Google-ի համար
Ցանկացած SEO գործառույթի համար աշխարհում գոյություն ունեն բազմաթիվ գործիքներ: Հիմնաբառերի ուսումնասիրություն, հղումների ստեղծում, էջերում տարածում...