SEO-ի համար բովանդակության օպտիմալ երկարությունը
Google-ի փորձագետ Ջոն Մյուլլերը բացահայտում է SEO-ի գաղտնիքը․ կարևոր է ոչ թե բովանդակության երկարությունը, այլ եզակի արժեքի ստեղծումը՝ հաշվի առնելով իրական օգտատերերի պահանջները:
Google-ի փորձագետ Ջոն Մյուլլերը բացահայտում է SEO-ի գաղտնիքը․ կարևոր է ոչ թե բովանդակության երկարությունը, այլ եզակի արժեքի ստեղծումը՝ հաշվի առնելով իրական օգտատերերի պահանջները:
Եթե OpenAI-ը է պատրաստվում է մրցակցել որոնողական համաշխարհային շուկայում, ապա նրանք աշխարհին պետք է առաջարկեն տպավորիչ և օգտակար պրոդուկտ՝ այն օգտագործելու համոզիչ պատճառներով:
Այս տարի համացանցը նշում է Google-ի որոնողական համակարգի 25 տարվա ամենաշատ որոնված թվերն ու պահերը: Աշխարհի ամենահայտնի ներկայացումներից մինչև պատմական բեկումներ՝ Google ընկերությունը ներկայացնում է այն պահերը, որոնք փոխել են աշխարհը և ազդեցություն թողել մարդկանց վարքագծի վրա տարվա ընթացքում:
Բոլորին արդեն հայտնի ChatGPT-ն մեծ իրարանցում է առաջացրել տեխնոլոգիական և մեդիա աշխարհում, ինչին հետևում են բազմաթիվ հետաքրքիր կանխատեսումներ այն մասին, թե որքան ժամանակ կպահանջվի, որպեսզի ChatGPT-ն նեղացնի Google-ին, թե որքան ժամանակ անց Google-ն ընքը հակաքայլով հանդես կգա, և այլն:
Google ընկերությունն իր պաշտոնական բլոգում հայտնում է, որ շուտով Google Որոնման ալգորիթմներում նշանակալի թարմացումներ են սպասվում, մասնավորապես կապված որակյալ և...
Շատերը փորձում են ուղիղ ազդեցություն ունենալ Google-ում կայքի հղումների (Sitelinks) ցուցադրության վրա, բայց դեռ ապարդյուն: Sitelink-երը այն հղումներն են, որոնք ցուցադրվում են որոշակի կայքի սնիպետի մեջ՝ որպես տվյալ կայքի հաջորդական կարևոր հղումներ։
Linkinbio հարթակները գնալով ավելի ու ավելի են կարողանում դրամայնացնել իրենց ազդեցությունը՝ միևնույն ժամանակ տրամադրելով ավելի հարուստ գործիքներ ու հնարավորություններ ինչպես բիզնեսներին, այնպես էլ անհատ ստեղծագործողներին։
Google-ը փորձում է օգտագործել ոչ միայն ակտիվ հղումները՝ նոր էջեր ինդեքսացնելու համար, այլ նաև այն ամենը, ինչ նման է հղման՝ նույնիսկ տեքստային և JavaScript ֆայլերում։
Ներկայացված հարցերից մեկը պահանջում է թարմացնել Google-ի վերաբերմունքը զմայլիկների վերաբերյալ, հատկապես երբ խոսքը վերաբերում է վերնագրերում և նկարագրություններում դրանց օգտագործելուն:
Շատ հաճախ բովանդակություն ստեղծելիս, օրինակ որևէ հոդված կամ բլոգային հրապարակում գրելիս, մեզ անհրաժեշտ է լինում արագ կողմնորոշվել բանալի բառերի ընտրության...