Օգտակար բովանդակություն – ալգորիթմային թարմացում Google-ում
Google ընկերությունն իր պաշտոնական բլոգում հայտնում է, որ շուտով Google Որոնման ալգորիթմներում նշանակալի թարմացումներ են սպասվում, մասնավորապես կապված որակյալ և...
Google ընկերությունն իր պաշտոնական բլոգում հայտնում է, որ շուտով Google Որոնման ալգորիթմներում նշանակալի թարմացումներ են սպասվում, մասնավորապես կապված որակյալ և...
Շատերը փորձում են ուղիղ ազդեցություն ունենալ Google-ում կայքի հղումների (Sitelinks) ցուցադրության վրա, բայց դեռ ապարդյուն: Sitelink-երը այն հղումներն են, որոնք ցուցադրվում են որոշակի կայքի սնիպետի մեջ՝ որպես տվյալ կայքի հաջորդական կարևոր հղումներ։
Linkinbio հարթակները գնալով ավելի ու ավելի են կարողանում դրամայնացնել իրենց ազդեցությունը՝ միևնույն ժամանակ տրամադրելով ավելի հարուստ գործիքներ ու հնարավորություններ ինչպես բիզնեսներին, այնպես էլ անհատ ստեղծագործողներին։
Google-ը փորձում է օգտագործել ոչ միայն ակտիվ հղումները՝ նոր էջեր ինդեքսացնելու համար, այլ նաև այն ամենը, ինչ նման է հղման՝ նույնիսկ տեքստային և JavaScript ֆայլերում։
Ներկայացված հարցերից մեկը պահանջում է թարմացնել Google-ի վերաբերմունքը զմայլիկների վերաբերյալ, հատկապես երբ խոսքը վերաբերում է վերնագրերում և նկարագրություններում դրանց օգտագործելուն:
Շատ հաճախ բովանդակություն ստեղծելիս, օրինակ որևէ հոդված կամ բլոգային հրապարակում գրելիս, մեզ անհրաժեշտ է լինում արագ կողմնորոշվել բանալի բառերի ընտրության...
Google-ը, բնապահպանական պատասխանատվությունից ելնելով, կարող է ավելի հազվադեպ սկանավորել կայքէջերը՝ համակարգչային ռեսուրսները խնայելու համար: Այս թեման քննարկել են որոնման համակարգի...